Memebox Spoilery

Anulka
Administrator
Zapraszam do wklejania tutaj spoilerów pudełek Memebox.

Re: Memebox Spoilery

Renata P
Ten post był aktualizowany .
Pierwsza próba:
Karta z OMG2. Zdjęcia zrobię wkrótce:)

karta1.jpg

karta2.jpg

Re: Memebox Spoilery

Renata P
Ten post był aktualizowany .
Wygląd zdjęć zależy niestety od rozdzielczości monitora wstawiłam szerokość 30%. Po kliknięciu w link poniżej obrazka powinien pokazać się większy obraz.

Clipboard01.jpg

Clipboard07.jpg

Clipboard05.jpg

Clipboard06.jpg

Clipboard10.jpg

Clipboard04.jpg

Clipboard03.jpg

Clipboard09.jpg

Clipboard08.jpg

Dużo tego
i jeszcze link dla mniej cierpliwych:
https://plus.google.com/photos/108285636482883611634/albums/6061880755754009809?authkey=CJXRqOKvos_33QE

Re: Memebox Spoilery

Renata P
Dla superciekawskich, co nie wytrzymają do jutra zamieszczam karty Whole Grain 2:

wg2_karta_1.jpg

wg2_karta_2.jpg

wg2.jpg

Słaba jakość, ale widać co jest w srodku:)
ann

Nakedbox#24 :)

ann
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anulka
Nakedbox #24Nakedbox#24

Re: Nakedbox#24 :)

Małgośka
Super pudło, naprawdę!

Re: Memebox Spoilery

Renata P
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anulka

Wakeup Makeup

Anulka
Administrator
Wrzucam zdjęcia Wakeup Makeup. W weekend wystawię post z tym pudełkiem i z miodowym.PicsArt_1411753625307.jpgPicsArt_1411754731471.jpg

Re: Memebox Spoilery

Renata P
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anulka
Global #15
Zdjecie pobrane z :
http://iconosquare.com/viewer.php#/detail/818492881327377776_1496058346

global15.jpg

Dostepne tez na instagramie:
http://www.oninstagram.com/photo/memebox-global-15-miss-en-scene-perfect-repair-treatment-pack-180ml-miss-en-scene-perfect--818582647318692111_21278759

global15_2.jpg

Miss en scene Perfect Repair Treatment Pack 180ml. Miss en scene Perfect serum 70ml. Ariul Stress Relieving Purefull cleansing foam 75ml. Tonymoly BCDation All Master 20g. miss.age Snail Anti Wrinkle Serum 50ml. Tosowoong Makeon Lip Manicure in 04 Sweet Raspberry. Shara Shara I Wanna pencil gel liner in BR01 Dark Brown.

Re: Memebox Spoilery

Anulka
Administrator
[...]

Global #15: Dzisiejszy sukces Poczty Polskiej

box.jpg

karta1a.jpg

karta2a.jpg

produkty1.jpg

Re: Memebox Spoilery

Anulka
Administrator
Renatko, bardzo fajny box. Ja też już mam swoje pudełko, ale nie zdążyłam dziś rozpakować. Dzięki za fotki, śliczne :)

Re: Memebox Spoilery

Renata P
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anulka

Re: Memebox Spoilery

Renata P
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anulka
Och, ale jestem zawiedziona: Mystery box

Re: Memebox Spoilery

Anulka
Administrator
Nie jest tak źle, to serum może być ciekawe.