Memebox sprzedam, wymienię

Anulka
Zalogowani użytkownicy mogą dodawać między innymi zdjęcia i linki do postów.

Re: Memebox sprzedam, wymienię

Małgośka
Podoba mi się :)

Re: Memebox sprzedam, wymienię

Anulka
Administrator
Cieszę się :) Mam nadzieję, że będzie działać, czasem trochę długo się ładuje.

Re: Memebox sprzedam, wymienię

Anulka
Administrator
Wymienię MDaida Wonder Pen Concealer z boxa All about eyes kolor 02 Natural Beige na jaśniejszy 01 Light Pink. Czy któraś z was ma jaśniejszy i chce się zamienić?

*Warunki wymiany - wysyłam osobie zarejestrowanej na forum, na terenie Polski, listem poleconym ekonomicznym. Możliwy odbiór własny w Warszawie.
IMAG2958_1.jpg

Re: Memebox sprzedam, wymienię

Ewa J.
Oto moja lista kosmetykow do wymiany/sprzedarzy, wszystkie kosmetyki sa nowe, nie otwierane:

1. Bio-RTx Mentor Cream do cery tlustej 20ml

2. CNKCOS Bean Series kuleczki, ktore maja wlasciwosci czyszczace, zarowno do ciala, twarzy jak i wlosow

3. Cleosis Musk perfume body mist 100ml

4. whitening mask (zawiera witaminy i ziola alpejskie, rozjasnia i rozswietla cere)

5. Forest Story do wlosow, dziala nawilzajaco.

6. Eon Wheat-Germ Essence 97 50ml(esencja rozjasniajaca, przeciwzmarszkowa, nawilzajaca i wybielajaca)
7. Eon Wheat-Germ krem 75ml (najlepiej stosowac z esencja)

Chetnie przygarne kosmeyki do wlosow i ciala. Nie interesuje mnie kolorowka i kremy do twarzy.

Re: Memebox sprzedam, wymienię

whaha
Z chęcią przygarnię Dermahouse Whitening Mask. Szukam też Finco Solution Spot.
Posiadam na wymianę:
1. Evas Vitamin Body Wash Orange (z tropikalnego)
2. Konad Scented Polish Kiwi (tropikalny)
3. Ladykin Twinklight Soft Foam Cleansing Kiwi (tropikalny)
4. Esthe Shower Cologne Floral Dream (kwiatowy)
5. L'Ocean Feromonika Perfume 10 Paros Rose (kwiatowy)
6. Labstory V Line B-Tox Lifting Mask  (at home)
7. OSEQUE Silk Foot Peeling (at home)
8. KepaClub Frozen Body Ggong Gel (diet)
9. CNKCOS Special Day C Focus Essence (detox)
10. Duft & Doft  Lime Detox Nourishing Hand Cream (detox)
11. Inter-cos Smooth Sensitive Removal Cream (global 12, raz użyłam, wolę zwykłe maszynki ^^)
12. Miseenscene 2X Curl Essence 30 ml (global 7)
13. Herbclinic Rice Bran Powder Pack (pełnoziarnisty)

Re: Memebox sprzedam, wymienię

JaNina
Witam :)

Czy któraś z dziewczyn ma na sprzedaż za rozsądną cenę TOSOWOONG Super Aqua Cooling Gel?
(Pochodzi z boxa earth and sea)

Pozdrawiam, Agnieszka

Re: Memebox sprzedam, wymienię

whaha
Jestem skłonna go odsprzedać, jaką cene proponujesz?

Re: Memebox sprzedam, wymienię

JaNina
Proponuję 40zł

Re: Memebox sprzedam, wymienię

Ewa J.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez whaha
Bylabym zainteresowana tymi perfumami co masz pod nr 5 i zelem do ciala kepaclub z dieta.

Re: Memebox sprzedam, wymienię

mgielkaa (Anita)
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anulka
Poniżej wklejam moją listę, dość pokaźną.. Jeśli któraś coś chce to proszę od razu podać swoją propozycję ceny. Tutaj lub na: mgielkaa@yahoo.ca ;) Pozdro, Anita ;P

Scentbox #5 Tropical Fruits:
1. Boutique Bebe Coconut Pack 100g
2. Ladykin Twinklight Soft Foam Cleansing Kiwi 100ml
3. KONAD Niju Mango Moisture Hand Cream 60ml

Luckybox #9:
1. The Skin House Pore Control Powder Serum 50ml (SPRZEDANE)
2. BOCIANS Cycle Repair Whitening Spot 15ml

Special #20 Superfood:
1. Ladykin Elmaju Broccoli Essence Toner 150ml
2. The Skin Huse Aloe Soothing Vitamil Gel 50ml
3. Ladykin Phytoplan Broccoli Wrinkle Radiance Power Ampoule 50ml

Superbox #40 Pomegranate:
1. The Face Shop Pomegranate and Collagen Volume Lifting Essence 80ml (SPRZEDANE)
2. Etude House Every Month Cleansing Foam February Pomegranate & Berry 100ml

Special #7 Milk:
1. Hello Everybody Nature Holic Body Lotion Milk 300ml

Minibox #3:
1. illi Cleansing Oil and Foam Set 15ml

Oriental Medicine:
1. D’RAN Wonder Serum 30ml (SPRZEDANE)
2. Purederm Korean Herb Mask 19ml x 2 (1. Brightening, 2. Moisturizing)
3. Donginbi Donginbidam Red Ginseng Aqua Oil & Red Ginseng Aqua Pack Essence 5ml
4. Shib Jang Ceng Chun Ji Heang Hand Cream 80ml

Special #6 Whole Grain:
1. Purebess Galactomyces 100% 50ml (SPRZEDANE)
2. Purebess Galactomyes 80 Eye Cream 50ml (SPRZEDANE)

Superbox #38 Detox Care:
1. Duft&Doft Lime Detox Nourishing Hand Cream 50ml
2. vicioni PoreMinimizing Detox Essence 50ml
3. Secret Key Lemon D-Toc Peeling Gel 120ml

beGlossy (nie wiem czy można):
1. Olay Total Effects 7 in one CC Cream fair to medium 50ml
2. postQuam Proffesional Antioxidant & Make-Up Removal Wipes 24 sztuki
3. Pierre Rene Color Balm – szminka, kolor: Natural (no 16)
4. Benefit they’re Real! Mascara 3g (WYMIENIONE)
5. Absolute New York Eyeshadow Primer 7,9g

Re: Memebox sprzedam, wymienię

Anulka
Administrator
Anita, interesowałaby mnie maskara Benefit they’re Real! Mascara 3g , ale może chcesz się na coś wymienić? Może czegoś poszukujesz?

Re: Memebox sprzedam, wymienię

mgielkaa
Hmm.. nie wiem. Może masz coś do włosów? Tylko wiesz, że to jest mała wersja tego tuszu?

Re: Memebox sprzedam, wymienię

Anulka
Administrator
Anita,mam np. dwie odżywki w strzykawkach - CP-1 Ceramide treatment, 25CC Hair Booster (bez pudełek) i green tree baobab oil.

Re: Memebox sprzedam, wymienię

mgielkaa
To jeśli Ci to pasuję chętnie zamienię się na tę strzykawkę CP :)

Re: Memebox sprzedam, wymienię

Anulka
Administrator
mgielkaa napisał/a
To jeśli Ci to pasuję chętnie zamienię się na tę strzykawkę CP :)
Super, odezwę się do Ciebie na maila :)

Dziewczyny, jeśli chcecie zacytować czyjąś wypowiedź, to klikacie odpowiedz a następnie już w wiadomości znak " na górze ramki po lewej stronie.

Re: Memebox sprzedam, wymienię

mgielkaa
Anulka napisał/a
mgielkaa napisał/a
[...]

Fajnie ;)

Re: Memebox sprzedam, wymienię

whaha
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ewa J.
Ewa J. napisał/a
Napisałam do Ciebie e-mail jeśli cały czas jesteś zainteresowana wymianą :)

Re: Memebox sprzedam, wymienię

sabri
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anulka
Poszukuję:
- produktów do oczyszczania w opakowaniu z pompką
- eyelinerów najchętniej beauty people
- masek w płachcie
- olejków
- Catrin Natural 100 Mineral Sun Kill z Global #7

Wymienię (wszystkie nowe)
- Mise en scene Curling essence 2X 150ml (global 10), 30ml (global 7)
- Aritaum The profesional Eyelash No. 8 (global 3)
- Hope Girl Tinted Lip Balm 5g Hot Cherry (sweet shop)
- VOV Good-Bye Black Smudge Waterproof Mascara (global 14)
- LadyKin Close-Up Decuple Fitting Powder 20g (Burst of colour 2)
- Amini Vitamin Shower Body Soap Bar 120g (vitamin)
- Hope Girl Nail Travel Bling Bling Set Gold Shine (global 11)
- RiveCowe Sebum Control Convenient Compact 8g (office essentials)
- Very Six 6 Seconds Lipgloss 10ml (office)
- Labolatory Eyelash+ 5 pairs Ntural Angel001 (10 minute box)
- Secret Romance Hair Essence Lovely 60ml (10 minute)

reszte dodam potem :)
-

Re: Memebox sprzedam, wymienię

Anulka
Administrator
sabri napisał/a
[...]

Jestem zainteresowana tą esencją do włosów. Mam mnóstwo masek w płachcie :). Napiszę wieczorem nazwy. Ile chciałabyś maseczek za esencję?

123