Memebox sprzedam, wymienię

1 wiadomość Opcje

Memebox sprzedam, wymienię

Monika
Wymienię / Sprzedam

beGlossy / Shinybox

* Organique – peeling do ciała z masłem Thea- kokosowy 200g
* Bandi – krem Hydro nawilżający z pompka 30ml
* Syis- gabka do aplikacji podkładu, korektora
* Nails inc- lakier matujacy 10ml
* Yasumi – odświezajaca mgielka do ciezkich, zmeczonych stop 50 ml
* Benefit Real- mas cara 3g
* Etre Belle- maseczka kolagenowa 15ml
* Etre Belle – cien do powiek w postaci kredki, kolor 01
* Etre Belle – cien do powiek w postaci kredki, kolor 05
* Glazel- winylowy lakier do paznokci 10 ml- kolor 600
* Vichy – woda termalna 50g
* Olay- krem pod oczy przeciwzmarszczkowy 15 ml
* Iwostin- zel do mycia twarzy hipoalergiczny 100ml
* Anatomicals- balsam do ust 15ml
* Joanna- olejek do twarzy i ciała z olejem makadamia 100ml
* Joanna – balsam do suchych miejsc z Wit.E i  masłem pomarańczowym 3w1   -8g
*Marion- bibulki matujące z pudrem – 50 szt
*Marion- termo ochronne serum do włosow 30ml
*BingoSpa – zel chłodzący po opalaniu z aloesem 100 g

Kontakt najlepiej poprzez e-mail mondzia3@wp.pl

Polecam :)