Moje tablice na Pinterest - co sprzedam/wymienię a czego szukam

Moje tablice na Pinterest - co sprzedam/wymienię a czego szukam

TheSuzzy11
W ferworze świątecznych porządków przekopałam się wreszcie przez Meme zapasy i stworzyłam dwie tablice na Pinterest:

- produkty, które chcę sprzedać/wymienić (zdecydowana większość nowych, kilka wypróbowanych - będę informować na bieżąco): http://www.pinterest.com/paulinapawowska/memebox-swapsale/

- produkty, których poszukuję: http://www.pinterest.com/paulinapawowska/iso-memebox/

Piszcie tutaj lub na priv na FB.

Za kilka dni wrzucę wszystko na zagraniczne fora na FB, ale w pierwszej kolejności najchętniej ubiję interes z Wami ;)

Re: Moje tablice na Pinterest - co sprzedam/wymienię a czego szukam

mgielkaa (Anita)
Hej!
Mam z tych co poszukujesz:
- Lady Kin – Elmaju Broccoli Essence Toner 150ml,
- Lady Kin – Phytoplan Broccoli Wrinkle Radiance Power Ampoule 50ml,
ale nie będę ukrywać, że wolałabym je sprzedać niż wymienić, bo i tak nie mam gdzie już trzymać rzeczy, nie mówiąc o ich zużywaniu ;)
Dlatego jeśli jesteś zainteresowana, daj znać - najlepiej na maila: mgielkaa@yahoo.ca

Re: Moje tablice na Pinterest - co sprzedam/wymienię a czego szukam

TheSuzzy11
Anito, przemyślę. Nie ukrywam, że ja się też chętniej w tej chwili wymieniam lub sprzedaję, bo podobnie jak my wszystkie, cierpię na nadmiar produktów i zbyt mało miejsca. Ale na pewno się zastanowię :)

Re: Moje tablice na Pinterest - co sprzedam/wymienię a czego szukam

Ewa J.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez TheSuzzy11
z rzeczy na wymianę, których poszukujesz mam tylko berry cleanser. Za to ja jestem zainteresowana aż 3: krem cc sun base, dewytree facial cream i serum z wit. C vita capsule :)

Re: Moje tablice na Pinterest - co sprzedam/wymienię a czego szukam

TheSuzzy11
Ewa, serum Vita jest już nieaktualne - wczoraj rano zostało wymienione.
Krem CC, o który pytasz był raz użyty - opakowanie wygląda na nieco puste, bo ma pompkę i przy pierwszym użyciu całe powietrze ze środka zostało "wyssane" i zakładam, że to co teraz widać to realna ilość produktu. Użyłam raz odrobinki, żeby wypróbować - niestety nie jest to krem dla mojej cery.
Jeżeli chcesz to mogę sprzedać ten krem za 20zł a krem Dewytree wymienić na Berry Cleanser.

Re: Moje tablice na Pinterest - co sprzedam/wymienię a czego szukam

TheSuzzy11
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez TheSuzzy11
Ostateczna wyprzedaż z Meme - wszystko, czego się chcę pozbyć tutaj: https://www.pinterest.com/paulinapawowska/memebox-sales/
Tym razem, niestety, tylko sprzedaję - ceny od 10 do 30zł. Jeśli coś Was interesuje to proszę o kontakt tu lub na FB. Jutro wieczorem wrzucam na międzynarodowe grupy na FB, więc później może już nie być okazji ;)

Zapraszam też do siebie: https://www.pinterest.com/mgielkaa/do-sprzedania/
Wszystko co tam jest chcę sprzedać, za niewygórowaną cenę. Jak ktoś jest czymś zainteresowany to serdecznie zapraszam - najlepiej na: mgielkaa@yahoo.ca, ze swoją propozycją ceny :)