Pierwszy memebox- jak kupować??

monnaliese
Hej :)
Od jakiegoś czasu czytam Twojego bloga i właśnie z niego dowiedziałam się o memeboxach. Bardzo mnie one zaintrygowały i oczywiście chciałabym sobie zamówić pudełko, ale zupełnie nie wiem jak się za to zabrać. Niezbyt rozumiem po prostu ten system z promocyjnymi kodami, nie wiem na jakich pudełek one dotyczą, czy można je ze sobą łączyć itd. Nie wiem też koszt przesyłki się zmienia w zależności od ilości zamawianych pudełek. Na swoim koncie na memebox mam już chyba 1 punkt za aktywację, choć nie wiem za bardzo do czego mi on potrzebny. Czy któraś z Was mogłaby mi pomóc, doradzić itd?
Z góry dziękuję :)

Re: Pierwszy memebox- jak kupować??

sabri
NIe jestem autorką tego bloga, ale postaram się pomóc

1. do każdego pudełka doliczają 6,99 wysyłki (standardem), nie dotyczy to value sets tam obojętnie ile jest pudełek (2/3/4) płacisz za wysyłke 6,99. Dodatkowo w zestawach pudełka mają ekspresową wysyłkę w cenie standardowej

2. kody działają na zamówienie powyżej 30dol może być to jedno pudełko w tej cenie, kilka pudełek lub value set, działą też na zakupy w memeshop

3. 1 punkt to jeden dolar możesz go użyć w zmówieniu obniżając sumę do zapłaty

Re: Pierwszy memebox- jak kupować??

monnaliese
Dziękuję bardzo za pomoc :) niebawem zacznę kupowanie