Pinterest - Co sprzedam/wymienię i czego szukam

Pinterest - Co sprzedam/wymienię i czego szukam

whaha
Hej :)
Poszłam za przykładem i zrobiłam porządek w kosmetykach. Wolałabym produkty sprzedać lub wymienić na rzeczy z mojej listy ISO, jednak z chęcią też zobaczę co macie na wymianę, może coś wybiorę :)
Co mam na zbyciu:
http://www.pinterest.com/luvea/memebox-swapsale/
Czego szukam:
http://www.pinterest.com/luvea/memebox-iso/

Jeśli coś was zainteresuje to proszę piszcie tu bądź na e-mail: whaha8989@gmail.com

Re: Pinterest - Co sprzedam/wymienię i czego szukam

TheSuzzy11
Hej, mam krem MJ Bee Tox - chętnie wymienię na Hologram Serum.

Re: Pinterest - Co sprzedam/wymienię i czego szukam

JolaDreamka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez whaha
wysłałam Ci maila :)