Polecane sklepy z koreańskimi kosmetykami

Polecane sklepy z koreańskimi kosmetykami

Anulka
Administrator
Dziewczyny, pracuję nad stworzeniem posta, w którym znajdą się wszystkie polecane przez nas sklepy/sprzedawcy na ebay z koreańskimi kosmetykami. Wpisujcie proszę wasze ulubione oraz te, w których nie warto kupować. Stworzoną listę przypnę na boczny pasek bloga. Planuję również wrzucanie informacji na temat najciekawszych promocji w tych sklepach.

Oto te, które lubię:
http://www.testerkorea.com/
http://www.roseroseshop.com/en/
http://honestskin.com/
http://w2beauty.com/
http://www.wishtrend.com/

Dzięki

Re: Polecane sklepy z koreańskimi kosmetykami

Małgośka
No oczywiście jeszcze Gmarket. Zaletą tego sklepu jest przeogromny wybór kosmetyków, szczególne dużo jest tu niszowych marek, ale wadą jest to, że mamy trochę kłopotów z odnalezieniem produktu (nie wszystkie produkty są opisane w j. angielskim) i mamy masakrycznie wysokie koszty przesyłki, do tego w momencie zakupu nie znamy ich ostatecznej wysokości.

Re: Polecane sklepy z koreańskimi kosmetykami

Lila
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anulka
Polecam jeszcze sklep Jolse.

Re: Polecane sklepy z koreańskimi kosmetykami

Renata P
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anulka
Napisze parę słów w obronie sklepu Honestskin, który ostatnio zebrał baty za aferę z maseczkami Elizavecca. Ostatecznie nie jestem przekonana, kto zawinił i raczej jestem skłonna przypuszczać, że producent wypuścił złą partię lub część kosmetyków uległa zepsuciu podczas nieprawidłowego magazynowanie, niż że były to podróbki. Tak czy inaczej firma rozwiązała problem wypierając się odpowiedzialności, po prostu nieprofesjonalnie. To jednak nie jest obrona:)
Poza tym zamawiałam u nich kilkakrotnie, korzystając w większości z promocji. Wybór kosmetyków nie jest porażający, ale można wybrać coś interesującego w przyzwoitej cenie. Do oryginalności dostarczonych produktów nie miałam zastrzeżeń, a ostatnio wysyłka też jest bardzo szybka. Z resztą przy zamawianiu informują o przypuszczalnym terminie. Zmienili znowu ceny za wysyłkę i przy zamówieniu 3 produktów jest to 5$ poleconym. Problemem jest jedynie asortyment ograniczony do popularnych firm.

Na Gmarkecie nie kupowałam dotychczas, choć wiem, że Małgosia dość często kupuje z powodzeniem ciekawe produkty. Wasza sprawa z szamponami jest jednak ostrzeżeniem. Mnie zniechęcają właśnie te koszty wysyłki i obawa przed cłem (EMS)

Istnieje jeszcze Avecko: http://www.avecko.com/buying-service/about-buying-service/
Nigdy z tego nie korzystałam. Rzecz polega na tym, że Avecko kupuje dla nas w dowolnym sklepie internetowym w Korei, dolicza chyba 10% prowizji i przesyła do Polski. Opłaty za wysyłkę zgodne z taryfą poczty. Czasem może być to droga, aby zdobyć coś ciekawego i trudnodostępnego.