poduchz

Małgośka
Od lewej pionowo: ATRUE 1, Atrue 2, ślimakowa, IOPE c#21, poziomo Missha #21 cushion

Re: poduchz

[...]

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Małgośka
Od lewej IOPE C21 i N21

Re: poduchz

Karti Notka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Małgośka
Nie wiem czy dobrze mój monitor oddaje odcienie, ale czy A-true 2 wpada w różowe tony?

Re: poduchz

Małgośka
Tak, to taki beżo-róż

Re: poduchz

Małgośka

Od lewej: #VDL A201, IOPE c23, Laneige pore 21, poziomo Isa Knox X2D2 21

Re: poduchz

Anulka
Administrator
Ten jest chyba najjaśniejszy? #VDL A201

Re: poduchz

Małgośka
Nie Aniu, jest jeszcze jaśniejszy, chyba M101. Poducha świetna! więcej napiszę na blogu, ok?

https://beautifulbuns.wordpress.com/2014/07/23/review-vdl-metal-cushion-foundation/

Re: poduchz

Anulka
Administrator